trespiser Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei Vil med dette bare gi dere et dikt som jeg har skrevet. Håper dere liker det og at det kanskje hjelper selv om det ikke er så mye positivt i diktet. mitt hjerte føler en smerte som bare blir borte når jeg blir borte da føler jeg ingen smerte for da er mitt hjerte dypt under jorden i en kiste som ikke kunne friste før jeg fikk min smerte Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 den var fin den Takk! Det var bra Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Her er mitt andre av mine tre dikt eller rim eller hva jeg kan kalle det.. f**n.. jeg har ikke vært ute på en uke er det rart jeg blir surrete i hue? når jeg aldri tar på lue for å være ute for jeg velger heller en pute til mitt hue som savner å sitte med deg i vår stue 1 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 ingen andre som kanskje vil gi meg tilbakemelding på diktet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå