Pentumsmart Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Noen som aner hvor jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Har aldri hørt at de reklamerer for det. De har 30 faste sanger der som blir spilt i varriert rekkefølge. Er det samme om og om igjen der. Endret 20. juni 2010 av Gryterett Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 "KAN JEG ØNSKE MEG EN SANG? Selvsagt skal du som lytter på P4 kunne få sende inn forslag på låter du vil vi skal spille på P4. Hver dag spiller P4 ønskeplater, Lytternes favoritt (én utvalg låt) sendes midt på dagen og om kveldene, mens vi har avsett en hel time hver lørdag og søndag morgen til Lytternes favoritt. Skriv gjerne hvorfor du synes P4 skal spille låten, hvem vi skal spille den for og legg ved et telefonnummer der vi kan nå deg. Men husk, det er mange som ønsker seg sin favorittsang og det er umulig å spille alle ønskene. Det gjelder å ha litt flaks også!" http://www.p4.no/musikk/ Hvor sende inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå