Zabaniya Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei Jeg ønsker å etablere meg som en kjent og rik dikter. Det at jeg er god til å dikte er det ingen tvil om, men jeg mangler erfaring. Derfor skal jeg daglig opplaste et nytt dikt i denne tråden, helt til jeg føler meg klar for å gi ut en samling. Dagens dikt handler om kjærlighet, og er et dikt til minne om kvinnen jeg elsket. Dagens dikt: Jeg tar i mot deg Med all verdens sang Du stråler med vinden Med lyd og klang O, det er herligt Å vite at jeg En dag skal synge Ved siden av deg Lyden, min kjære Skal være et lys Fyllt av glede i natten Mens du slipper et glis Se meg, min skjønne I gledelig jubel For jeg vet at du Har flått en snubel Jeg elsket å være Den du ikke var Kortene ble lagt Ja du lignet på far For jeg er der for alltid I skogens evige dans Jeg kommer med vinden I lyden av svans Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 De diktene var rett og slett ikke bra, virker som du bare har slengt sammen noen ord som rimer uten å tenke på at det er fornuftige ord i forhold til handling. Desverre... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hehe, unnskyld meg, men jeg formoder du ikke er seriøs? Uansett, det diktet er et av mine mange mesterverk. Dersom du synes det var bra (som jeg naturligvis antar), gled deg til morgendagens dikt! Endret 20. juni 2010 av Langdon Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du tar for enkle snarveier, men greit nok Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Fantastisk! Jeg anbefaler deg uansett å snakke med noen som har litt peiling. Diktene mine har blitt fremført lokalt og fått eminente tilbakemeldinger. Om ikke lenge tar jeg Norge med storm, da skal du få se mine virkelige mesterverk! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Lykke til. http://www.dikt.no/ er forresten et bra nettsted for publisering av dikt. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Joda, men diktene der er vel kanskje litt vel langt under min standar? Endret 20. juni 2010 av Langdon Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Diktene der er ofte av lav standard, men ikke så langt under din Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Det der får jeg dessverre ikke til å stemme. Mine fremragende dikt er jo enestående! Før jeg eventuelt begrunner det jeg skrev, anmoder jeg deg på det aller høfligste å sjekke det siste innlegget ditt for skrive/formuleringsfeil. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Begrunn gjenrne hva som gjør diktene dine unike, og ikke minst gode. Mitt innlegg er formulert korrekt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Dette var helt fabelaktig, anbefaler at du sender de til en utgiver med en gang. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Du forstår sikkert snart. Mitt nye dikt handler om det forrige. Dikt om diktet: Kjærligheten vanker Ståhei, ja du vet At lysets glade tanker Kun er kjærlighet Begrunnelsen om diktet Som alle syns er bra Handler ei om frelse Men det er ikke langt ifra For diktet er fyllt med følelser Det alle kjenner er godt Ja diktet gir glade tanker Og det er bare flått Endret 20. juni 2010 av Langdon Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Dette var helt fabelaktig, anbefaler at du sender de til en utgiver med en gang. Hei, takk skal du ha! Der ser du, Dj_Evelen. De med litt peiling vil se en perm av slike dikt. Men slapp av, alle kan gjøre feil. Uansett, hvis du bare er misunnelig kan jeg godt ta et kurs med deg Edit: skrivefeil Endret 20. juni 2010 av Langdon Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg synes diktene dine var retten og sletten ikke gjorde susen for min del. Jeg synes den motivasjonen du har mot å bli kjent en dag er svært så god! Men du har en svært lang vei å gå, ca. kloden rundt om du ikke tar til deg kritikk. All visdom er gull verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå