parfyme Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Kan en moderator slette denne tråden? Endret 5. september 2010 av parfyme Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Tror det beste er om dere bare tar en prat sammen om det som skjedde, og så finner på noe hyggelig etterpå for å markere at dere ønsker å legge det bak dere. Er ganske naturlig i et forhold at man har positive og negative stunder, så ikke bekymre deg over det, se heller fremover. Lenke til kommentar
parfyme Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Kan en moderator slette denne tråden? Endret 5. september 2010 av parfyme Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 sånt dukker opp.. det har dukket opp mellom meg og kjæresten min og, og når jeg var sammen med eksen min.. 'hvis det er sånn så kanskje vi ikke passer sammen da' 'kanskje vi bare skal slå opp' etc etc... men det er bare noe som detter ut, sier du unnskyld ordentlig så skjønner han nok at du ikke mente det. Jeg tror ikke han vil begynne å vurdere å slå opp bare fordi du sa det da du var sur engang.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå