miXer Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei. Jeg skal på ferietur til Scotland i juli, og har veldig lyst på HTC Desire. Noen som hvordan prisen på denne er der borte? Og vil mobilen fungere i Norge om jeg kjøper en i Scotland? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ja, den vil fungere. Prisen er sannsynligvis omtrent lik som i norge. Ca. £400... som = 3775kr. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Takk for svar så raskt Og da regner jeg med at hvis telefonen må på service, så må den til Scotland? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Så sant den ikke er operatørlåst så vil den fungere, hvordan HTC behandler garanti/reklamasjon vet jeg ikke. Du får den imidlertid for ca kr 2500 i Norge dersom du kjøper den i nettbutikken til Netcom (velg Supertalk-abonnement) Lenke til kommentar
miXer Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Ser ut ifra Netcom sine sider at Desire med SuperTalk ikke er operatørlåst. Betyr dette da at jeg kan kjøpe den med SuperTalk og bruke et abonnement jeg har fra før fra Chess, og si opp Netcom etter 12 måneder? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ja, og om den skulle være låst så får du koden vederlagsfritt om du kontakter Netcom (dette gjelder alle telefoner som er operatørlåste hos Netcom og Telenor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå