kentroan Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har utsatt og utsatt å kjøpe bluray spiller men no skal jeg kjøpe bluray spiller. Men det siest at det har eller skal komme ut blu ray spiller og 3D spiller og lurer på om jeg burde kjøpe den i stedenfor. Hva sier dere? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Kjøp en PS3, den har en blu-ray spiller som støtter 3D. (Må være koblet til internett for å laste ned firmwares'a som gir den støtten). Endret 20. juni 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvis du har lyst å sitte med dustete briller og få vondt i hodet - gå for 3D. Hvis du vil ha ekstra god lyd og bildekvalitet - gå for BluRay Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvis du har lyst å sitte med dustete briller og få vondt i hodet - gå for 3D. Hvis du vil ha ekstra god lyd og bildekvalitet - gå for BluRay Blu-ray og 3D er det samme. Det er kun blu-ray med 3D effekter, ingenting annet. Like god bildekvalitet og lydkvalitet på 3D som det er på blu-ray. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Så vanlig bluray spiller støtter både bluray og bluray 3D? Endret 21. juni 2010 av kentroan Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Så vanlig bluray spiller støtter både bluray og bluray 3D? Ja. Men jeg vil påstå bildekvaliteten på vanlig Blu-ray og 3D ikke er like god, slik den oppfattes når man sitter med briller på. Jeg testet brillene fra Samsung, og de har ikke klart glass, og fargespekteret blir påvirket i dunkel retning. Endel detaljer blir slukt, og mørke farger blir utvasket. Men dette kan selvsagt behjelpes ved å endre innstillinger på skjermen. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Er det noe forskjell på forskjellige 3D briller? Som kvalitet på 3D og klarhet? Har dere noen anbefalinger der? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Man må vel ha 3D TV for å få TV, uansett hvilken spill man har og selv om man bruker briller? Vanlig BlueRay gir meget bra bilde på en vanlig HD TV uten ekstrautstyr. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Skal du skaffe deg utstyr for å se 3D trenger du: - 3D TV - 3D blu-ray-spiller - Helst HDMI 1.4 (HDMI 1.3 fungerer, men ikke alltid 100%) - 3D blu-ray film Kjøper du f.eks. Samsung sin 3D blu-ray-spiller til ca. 3.500 kr. spiller den såklart vanlige blu-ray-filmer og dvd'er også kjempebra, men den har i tillegg muligheten for 3D hvis/når du skaffer deg resten av utstyret du trenger for å se 3D. EDIT: Vanlig blu-ray-spiller støtter IKKE 3D! Endret 24. juni 2010 av datating Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg ville evt. venta med å kjøpe alt det 3D-kompatible utstyret til markedet for 3D-filmer er større, for da vil også prisene på tver og avspillere mest sannsynlig synke betraktelig. Det er da hvis 3D-teknologien faktisk er så viktig for deg, noe den ikke er for meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det Levaiathan sier er nok det beste, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå