Blabla1 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Steinkjempen? Men usikker, utrolig lenge siden jeg har sett den. Var baare 7-8 sist jeg så den. Tror jeg skal se den på nytt snart Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Steinkjempen? Men usikker, utrolig lenge siden jeg har sett den. Var baare 7-8 sist jeg så den. Tror jeg skal se den på nytt snart Regner med du mente Jernkjempen/The Iron Giant, så du får rett for den. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Steinkjempen? Men usikker, utrolig lenge siden jeg har sett den. Var baare 7-8 sist jeg så den. Tror jeg skal se den på nytt snart Regner med du mente Jernkjempen/The Iron Giant, så du får rett for den. Haha, husket ikke helt hva den het! Kommer opp med en ny snart Endret 5. juli 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Så denne akkurat, poster fra noen bra scener. Har sjeldent ledd så mye i en film. Endret 5. juli 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kan ikke være noe annet ^^ Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Dette må være The Amityville Horror. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Det er det vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå