NothinDoin™ Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 12 timer er akkurat passe, ellers blir det fort kjedelig for dem som faktisk sitter på forumet og venter de 12 timene jeg sover.. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Og hvorfor legge ut en ny oppgave rett før man legger seg? 2 Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 12 timer er akkurat passe, ellers blir det fort kjedelig for dem som faktisk sitter på forumet og venter de 12 timene jeg sover.. For det første har de som sitter på forumet i 12 timer i ett strekk problemer og trenger og komme seg ut i frisk luft... For det andre har du problemer hvis du sover 12 timer per døgn...du sover med andre ord bort halve livet ditt... For det tredje skjønner jeg ikke helt hastverket i denne tråden, så jeg støtter ikke regelendringen! Med det sier jeg natta 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Okey, flertallet har talt, vi går tilbake til 24 timer Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Children of Corn kan det stemme? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Det er korrekt Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er ikke den, her er et nytt bilde: Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 I'm guessing... A Time to Kill Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Da prøver vi med denne; Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) 12 timer er akkurat passe, ellers blir det fort kjedelig for dem som faktisk sitter på forumet og venter de 12 timene jeg sover.. For det første har de som sitter på forumet i 12 timer i ett strekk problemer og trenger og komme seg ut i frisk luft...[ENIG] For det andre har du problemer hvis du sover 12 timer per døgn...du sover med andre ord bort halve livet ditt...[uENIG] For det tredje skjønner jeg ikke helt hastverket i denne tråden, så jeg støtter ikke regelendringen! [uENIG] Med det sier jeg natta [HELT ENIG, gå å legg deg ] Du og dine meninger Sover lenge nå som jeg endelig har ferie, digger det Endret 1. juli 2010 av NothinDoin™ 1 Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Du og dine meninger Sover lenge nå som jeg endelig har ferie, digger det Kids... Det er ditt liv du kaster bort Anyway, nok OT bullshit, on with the pics! (det er ikke Robin Hood BTW!) Endret 1. juli 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 arn tempelridderen Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nei og nei og flere bilder; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå