Desire Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har som mange ventet i evigheter på at det kommer et Android brett med som er heftig nok til at det er noe å ha. Mye halvferdig har blitt sluppet, men det er på langt nær bra nok. Hvor legger vi lista? Størrelse? Ytelse? Skjerm. Når vil du kjøpe? (Pga. personlig aversjon mot Apples imo proprietære stil er ikke Ipad en opsjon, dog. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Plukker sikkert opp en sånn når den matcher iPad på ytelse og innhold, uten å koste over 3k. 7-10" er grei størrelse. Lenke til kommentar
Desire Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Spennende med Samsung sitt brett, men jeg synes 7" blir for snaut. Men, Super Amoled er jo smashing. Men, det ryktes følgende: Samsung will be releasing three sizes of the Galaxy Tab. The previously mention 7-inch in August followed by an 8-inch in November and a 10-inch tablet in December. DA, begynner det å nærme seg... Endret 20. juni 2010 av Desire Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg kommer til å kjøpe NotionInks Adam når den kommer ut i India, om jeg så må haike ned dit selv! PixelQi-skjerm (E-leser, transreflektiv for bruk utendørs og vanlig dataskjerm) er hovedsaken for meg. Jeg er ute etter en E-leser med tabletfunksjoner som ekstra bonus, siden jeg skal bruke den til korrekturlesing i jobben og slutte å skrive ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå