tormoddf Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Valve viste frem nye leketøy og mye humor på E3. Les mer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Absolutt spennende! Men var det ikke snakk om at Portal skal bakes sammen med Half-Life hhistorien? Mener Aperture Science dukket opp på en container i Half-Life Episode 2 om jeg ikke husker helt galt. Og at de ble nevnt i historieløpet... Kan også hende jeg blingser veldig her Lenke til kommentar
saivert Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Når Valve ansatte studentene fra Digipen som jobbet med Narbacular drop som var det første spillet med denne typen portaler så måtte de finne på en historie rundt puslespillene. Og siden de hadde relativt kort tid på dette så gjorde Valve det til en utvidet del av Half-Life universet. Portal har derfor ikke noe direkte med Half-Life å gjøre men kan sees på som en spirituell utvidelse av det. Håper jeg forklarte meg riktig her. Med Portal 2 så har de derimot hatt mer tid og derfor vil nok ting være litt annerledes. Portal 2 er derfor mer helhetlig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jo tror det var noe snakk om portal teknologi fra aperture science i sammeneheng med Borealis skipet som havnet midt ute i øde uten forklaring. (HL ep 3 / HL3?). Bare spekulasjoner, men hadde vært grisefett! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Portal har derfor ikke noe direkte med Half-Life å gjøre men kan sees på som en spirituell utvidelse av det. Håper jeg forklarte meg riktig her. Det er feil. Portal og Aperture Science er en del av Half-Life universet. Aperture Science ble nevnt i Ep2, og vi får nok helt sikkert høre mer om dem i Ep3/HL3. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Aperture er kjent for å ta snarveier når det gjelder sikkerhet (dette høres mystisk kjent ut), slik at de kan underby f.eks lambda og andre i forhold til militære kontrakter. I første utgave var det ukjent om det var så mye igjen av Aperture, denne gangen er det tydligere at Aperture sine aksjer ikke står så høyt lenger Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det skal mye til for å toppe Portal 1. Fantastisk historie. Dette går nok uheldigvis sannsynligvis nedover. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ahh, så jeg gleder meg til dette, får vi se mer av weighted companion cube? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Not in cruelty Not in Wrath The REAPER came today; An ANGEL visited this gray path, And took the cube away. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Therman Discouragement Beam! Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Les korrektur før publisering Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Opplevelsen av Portal for første gong var magisk. Å gjenskape den vil dei sjølvsagt aldri klare, men håpar dei klarer å vidareføre konseptet og få inn nye idéer. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Her er diskusjonstråden for portal 2. med bilder, filmer og lenker. hvis noen er interessert. : ) Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Her er linken til hvordan Aperture Science har sammenheng med Half-life sagaen. http://www.members.shaw.ca/halflifestory/index.htm Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Blir det en ekte kake denne gangen da? Jeg ble rimelig skuffa sist gang, da det kom meg for øret at kaka var en løgn!#"#"#¤"%"! Endret 30. juni 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg