Bladoman Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Min søster ønsker å kjøpe en 13" bærbar til ca 6000kr. Den skal brukes til skolearbeid og facebook. Jeg vil at hun skal få en så responsiv pc som mulig til det budsjettet. Har funnet Dell Inspieron 13z som en passende kandidat, men vegrer meg litt over de lave spesifikasjonene. Men er det ikke mulig å oppdrive bedre 13" til denne prisen? Hun vil foresten helst ha den rosa om mulig Inspieron sin rødfarge er grei. Har dere noen konkrete tips? Denne i rød er et alternativ: http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=no&cs=nodhs1&kc=NRSZ1304&l=no&m_30=321942&oc=N00Z1302&rbc=N00Z1302&s=dhs Endret 20. juni 2010 av Bladoman Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Joda, Dell har Vostro som kan leveres i ymse farger, tilogmed rosa. Dell Vostro. Den har siste generasjon Intel iX cpuer og kan også fåes med ett relativt brukbart skjermkort. Den kan bestilles av private selv om det er en firmamodell. Lenke til kommentar
Bladoman Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Trenger forslag til en annen rosa bærbar som ikke koster mer enn 6300kr. Utelukk Dell (ikke spør hvorfor, kom med andre forslag). ROSA er viktig. pcen må være mellom 12 og 14 tommer. Takk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Og værsågod. Pink laptop heaven bare til deg. Pink Laptop listing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå