Dellers Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ser ut som vi er mange med problemer akkurat nå (jeg har Canal Digital). Diskusjon virker såvidt det er her, tar omtrent to minutter å loade en side slik at jeg kan lese den. Samme med et par andre norske sider, mens omtrent halvparten av de utenlandske (amerikanske ser det ut til) er umulige å koble til. Samme med spill, klarer ikke å koble til (hvilket demonstrerer så flott Ubisofts DRM er også, da man ikke får logga inn i single player heller...) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Endret emnetittelen så den bedre passer med trådens aktuelle problemstilling Tilbakemeldinger tas på PM Lenke til kommentar
abrj Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Har Telenor Fiber, og sliter mot sider som www.budstikka.no, www.diskusjon.no, www.hardware.no, www.dt.no, www.finn.no, www.aftenposten.no osv.. Kommer heller ikke inn på mange utenlandske sider. Bra det ikke bare er meg som har problemer da. Endret 20. juni 2010 av abrj Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 jeg får koplet meg til iRacing sine servere og nexonEU sine combat arms servere... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kommer inn på mange domener worldwide, india, brasil, tyrkia, russland, spania, etc. Men USA og Kina og Japan for å nevne noen, er utilgjenglig. Rart(?) det ikke er problem med Canada(.ca) Men er kanskje "annen kabel" over atlanteren Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kommer ikke inn på steam Lenke til kommentar
Offpiste Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 funker ikke hos meg her i bergen heller, prøvd hos naboen og. har Canal Digital Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Noen som vet/tipper om årsaken til problemet er i Norge? (siden norske adresser også er utilgjenglig/trege) Endret 20. juni 2010 av Mekkus Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det ingen som har ETA hvor tid det blir fikset? Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det ingen som har ETA hvor tid det blir fikset? nop, men det jobbes nok med det..! Lenke til kommentar
soccet Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 LOOOL tok meg ca 20 min for å logge meg på hw.no å skrive dette innlegget.. Tror nok Telenor sliter ja. Hverken Steam eller maaaaange amerikanske sider funker her.. ISP = Telnor Soccet Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Diskusjon.no går veldig tregt, facebook laster relativt raskt faktisk Lenke til kommentar
Chickenchief Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg ringte telenor tidligere i dag angående problemet. De sa at at det var noen galt med linjen (opplagt nok) og de kommer til å sende noen ut til å fikse det til Tirsdagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg ringte telenor tidligere i dag angående problemet. De sa at at det var noen galt med linjen (opplagt nok) og de kommer til å sende noen ut til å fikse det til Tirsdagen. TIL TIRSDAGEN!! Lenke til kommentar
bertie Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 sende ut noen til å fikse det? Tenkte å twittre kundeservicen, men http://twitter.com funker ikke heller Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Seriøst? ikke før tirsdag? Har samme problemet med 3G til telenor som med ADSL-en. Er det noen leverandøren som ikke har problemet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er fullstendig fucked her og. CanalDigital, bor i Oslo. Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Alt av sider virker enten 1) via proxy, 2) via vpn til uninett og 3) via netcom mobilt bredbånd. Så her er det et problem hos Telenor sentralt. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg ringte telenor tidligere i dag angående problemet. De sa at at det var noen galt med linjen (opplagt nok) og de kommer til å sende noen ut til å fikse det til Tirsdagen. Eg tvilar på at det kjem til å ta so lang tid når so mange kundar er påvirka av problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå