Hrocher Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med følgende: Jeg skal overføre mye data fra laptop (windows 7) til en ny nettverksdisk (ReadyNAS Duo) som står i nettverk hjemme. Router er en RANGEMAX™ DUAL BAND WIRELESS-N GIGABIT ROUTER WNDR3700. Ved overføring av enkeltfiler går det nokså greit, men når jeg skal overføre større mengde data får jeg følgende feilmelding: "kontroller at du er koblet til nettverket, og prøv på nytt". Kan velge HOPP OVER og overføringen forsetter til neste "stopp"... Noen som kan hjelpe meg her? mvh -r- Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Prøver du å overføre via trådløst eller kabel? Om trådløst prøv med kabel, noen ganger trådløst timer ut pga. forstyrelser ol. Lenke til kommentar
Hrocher Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Prøver du å overføre via trådløst eller kabel? Om trådløst prøv med kabel, noen ganger trådløst timer ut pga. forstyrelser ol. Har forsøkt både med og uten kabel. Får feilmelding uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå