Gå til innhold

Ny Musikkmobil, noen anbefalinger rundt 2000-3000kr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner ikke ut hvilke video format den støtter jeg. Men kan jeg koble den til trådløse nett ? vet ikke om dette er vanlig eller ikke jeg..:p

Ja du kan koble XPERIA X10 Mini til Wi-Fi nettverk.

XPERIA X10 Mini støtter disse formatene: File Formats: H.263, H.264, MP3, WMA, WMV.

Med H.264 støttet så kan du f.eks bruke mp4 filer som er konvertert i H.264 codec'en.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Jeg klarer meg med minne kort i Class 2 ja? eller burde jeg gå for Class 4?

From Wiki:

SDHC cards have SD Speed Class Ratings defined by the SD Association.

The SD Speed Class Ratings specify the following minimum write speeds

based on "the best fragmented state where no memory unit is occupied"

* Class 2: 2 MB/s

* Class 4: 4 MB/s

* Class 6: 6 MB/s

Osv.

Så du burde enten gå for klasse 4 eller 6.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Hva mener folk om Samsung Wave eller HTC Desre som musikktelefon?

Men som sakt, hvordan er den Samsung Wave?

Jeg liker musikkspilleren til Wave ekstremt godt. Har ikke testet den helt skikkelig da jeg enda venter på minnekortet, men inntrykket så langt er prikkfritt (finnes vel kanskje videoer av musikkspilleren på Youtube). Batteriet er også noe som taler for Wave sin del. Snappet opp denne tabellen i en annen tråd her som er laget av en tysk mobilside. Scroller du litt bortover og trykker på Mindest-Sprechzeit (betyr noe sånt som maks taletid under maks belastning), får du faktisk Wave øverst av alle de 138 mobilene de har testet og nesten to timer bedre enn nestemann på listen. (Edit: må nevne at den også innehar førsteplassen på totalscoren). Eneste som er negativt med Wave er antall apps, men dette blir bedre for hver dag som går og det finnes faktisk en musikkspiller-app (med mulighet for sangtekster) hvis du føler for litt forandring (ikke det at jeg tror det blir nødvendig). Denne passer også godt inn i prisklassen din. Fikk min for 1,- og en totalpris på 2869,- med Tele2 Champion (du må nok legge på et par hundre hvis du skal kjøpe med uten abonnement). Jeg kan dessverre ikke si noe om alternativene til denne, men jeg er i hvertfall strålende fornøyd med Wave.

Edit 2: Wow, heftig med paranteser.

Edit 3: Ser nå at trådstarter allerede har bestilt en X10 så da får jeg satse på at dette var til hjelp for noen andre.

Endret av D'Amico
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...