Richard89 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Av en eller annen merkelig grunn får jeg bare feilmelding når jeg prøver å sende tekstmeldinger med min HTC Desire og Tele2 Champion abonnement. Det fungerer og motta både meldinger og samtaler og å ringe ut. Vet Tele2 hadde noe problemer i går så det var en del brukere som hverken fikk ringt, sendt meldinger eller mottatt sms eller samtaler. Meldingssentralen er riktig, alt annet av innstillinger ser riktig ut så vidt jeg kan se. Noen som har noen tips? Er vel heller tvilsomt at det er sim-kortet det er noe feil med siden jeg mottar meldinger og får ringt? Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei, har du noen meldinger som du tidligere ikke har fått sendt vil jeg anbefale deg å slette disse før du forsøker å sende på nytt. Du kan også dobbeltsjekke dine innstillinger ved å gå på Meldinger - menyknapp - Innstillinger: Servicesenter: +46707990076 Fungerer det å sende SMS dersom du setter ditt SIMkort i en annen telefon? Hvis ikke, send meg nummeret ditt på en PM så skal jeg undersøke saken. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå