Gå til innhold

Vannskadet HTC hero, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg klarte det store her om dagen og faktisk bade med min HTC Hero i bade-shortsen! Jeg er alltid usedvanlig nøye med og sjekke lommer osv før jeg hopper utti, men denne gangen må jeg ha vært på en annen planet!... Uansett, Mobilen har ligget til tørk, hatt den i ovnen på 30-50 grader, varmet forsiktig med hårføner, ligget på badet 1 natt, og gått over mobilen med trykkluft boks.

Selve telefonen fungerer helt fint, men skjermen har ujevne lys detaljer, det er værst når det er en hvit bakgrund da blir det sorte områder, og på mørke bilder blir det mere blått.

Det jeg hovedsaklig lurer på, er om det er noen som helst vits og sende tlf på service og få byttet skjermen? har hørt mye rart om at firmaer ikke vil ta på seg ansvaret og reparere en vannskadet tlf.

Mitt andre alternativ er og se realiteten i øyet og kjøpe meg en ny tlf, da blir det mest sansynlig en HTC desire.

Mvh lunnr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke til et verksted som vil reparere en væskeskadet telefon.

Tar du konktakt med mindre, "lokale" verksteder som gjør betalbare reparasjoner er det mulig de kan hjelpe deg, men regn med at en ny skjerm koster fort 1.000-1.500 kr. og det er jo ingen garanti for at noe vil fungerer normalt på den igjen.

Lenke til kommentar

Gjorde det samme for litt siden, bare i vaskemaskinen....

Skjermen min døde helt men resten av telefonen fortsatte å leve normalt virket det som (alarmene gikk, hørte lydene når jeg skrudde den på osv). Gikk heller og kjøpte meg en ny en enn å prøve å reparere den da man aldri vet hva mer som kan være galt med telefonen.

Gikk forresten også til innkjøp av ulykkesgaranti via netcom på abbet mitt. Vil heller betale 65 kr per måned enn å punge ut med 3500 kr igjen om jeg skulle klare å få til noe slikt igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...