Manken Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har nå i ihvertfall bestemt meg for å kjøpe scooter siden jeg ikke skal trimme. Nå står det bare om hvilken jeg skal kjøpe. Som Emnetittel sier, så står det mellom Yamaha Aerox og Aprilia SR50. Kom med alt dere vet! Hva den andre er overlegen den andre osv. Hvilken har best akselerasjon, toppfart ect. Takker for svar Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Sånn veldig vill gjetning så er det samme motor i dem, men toppfarten blir på 45 km/t ca uansett. Men når det gjelder akkselerasjon så vet jeg at Honda SFX akser sykt pga den er så liten og lett.. men stygg er den. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Som du kanskje har lagt merke til er denne tråden ganske gammel. Og i mellomtiden har jeg bestemt meg for en Aprilia SR50 Får den i August, gleder meg som en liten unge Noe spesielt jeg burde vite om den? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Vil sikkert ikke bli en så altfor stor hindring Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) *hint* da får den bedre aks . Endret 7. juli 2010 av Vinkelsliperen Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Det går dessverre bare på factory og ditech(?). Og jeg har planer om å kjøpe helt ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå