Stigah Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei. Jeg leter etter en TV-serie, som jeg synes var ganske kjekt. Programmet gikk på Jetix/Fox Kid, for rundt 5-6 år siden, hvis jeg husker riktig. Det handlet om noen roboter. Og så var det en fiende som hadde et stort luftskip, hvis jeg husker riktig. Det er ikke Jimmy Nutron (eller hvordan det skrives), eller Sonic. Dette er rett og slett alt jeg husker. Tror han fienden også hadde noen roboter. Håper noen vet hva serien heter! Mvh. Stig Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Ja, det var Cubix ja! Tusen takk Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Bare hyggelig:) Har hat theme sangen i hue i flere dager nå... "Roboter hjelper oss, CUBIX!" -_-" 1 Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Haha Husker ikke den sangen. Vet du om det er noen steder jeg kunne ha sett dette på norsk? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Viss du har en tidsmaskin så kan du jo reise 7 år tilbake i tid og se på tv2:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå