AvidGamer Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Jeg må formatere PCen, men jeg vil gjerne beholde all informasjon i Lightroom. Har den et datafil der all info (redigering/mapper/stjerner osv) er lagret sånn at jeg kan reinstallere og bare føre over filen så er alt som før? Hvis ja, hvor finner jeg den? Endret 20. juni 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvor den ligger har du nok valgt når du installerte programmet, eller åpnet det for første gang. Min ligger på Bildedisken/LR/Lightroom 3 Catalog du kan jo søke på pcen etter lightroom (2/3) catalog.lrcat Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Så "catalog.lrcat" innholder all informasjon? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Så "catalog.lrcat" innholder all informasjon? Ta en backup til annet sted; så får du med alt du trenger. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ta en backup til annet sted; så får du med alt du trenger. Støtter forslaget, bruk av LR's backupfunksjon virker fornuftig. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Hvor finner den denne backup funksjonen? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Hvor finner den denne backup funksjonen? Edit\Catalog Settings, slå på backup neste gang du starter (LR2) eller neste gang du slår av (LR3). Endret 27. juni 2010 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå