Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer nekter å brenne


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så nekter pcn min å brenne. Den kjører løpet nesten helt ut før det kommer opp en feilmeld. som jeg ikke husker hva står i farten her. Men dette prob. har ikke vært før, det kom etter at jeg la inn W7. Så min første misstanke er at det er en driver som må fikses da dette måtte gjøres på flere ting etter jeg la inn W7. Men jeg finner ingen driver til brenner. Noen som vet hvor jeg kan finne det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som tittelen sier så nekter pcn min å brenne. Den kjører løpet nesten helt ut før det kommer opp en feilmeld. som jeg ikke husker hva står i farten her. Men dette prob. har ikke vært før, det kom etter at jeg la inn W7. Så min første misstanke er at det er en driver som må fikses da dette måtte gjøres på flere ting etter jeg la inn W7. Men jeg finner ingen driver til brenner. Noen som vet hvor jeg kan finne det?

Var veldig tynt med informasjon her. For det første bør du oppgi hvilken type og modell av Acer du har. For det andre så hadde det vært 100 ganger bedre om du kunne fremprovosert feilmeldingen og postet den her.

Lenke til kommentar

Som tittelen sier så nekter pcn min å brenne. Den kjører løpet nesten helt ut før det kommer opp en feilmeld. som jeg ikke husker hva står i farten her. Men dette prob. har ikke vært før, det kom etter at jeg la inn W7. Så min første misstanke er at det er en driver som må fikses da dette måtte gjøres på flere ting etter jeg la inn W7. Men jeg finner ingen driver til brenner. Noen som vet hvor jeg kan finne det?

Var veldig tynt med informasjon her. For det første bør du oppgi hvilken type og modell av Acer du har. For det andre så hadde det vært 100 ganger bedre om du kunne fremprovosert feilmeldingen og postet den her.

 

Tenkte jo ikke det var nødvnedig :p Det er en Aspire 5737z. Joda, jeg skal sette igang prosessen igjen for å få feilmeldingen. Tenkte ikke på at jeg måtte spørre meg fram da den stoppet sist. Men skal finne feilmeld.

 

Nani: Nei det har jeg ikke prøvd, men har kastet den veggimellom her å det hjalp fint lite ;)

Lenke til kommentar

Skal i hovedsak brenne bilder på dvd plater. Men den vil heller ikke brenne mp3 når jeg tenker meg om(prøvd for en tid tilbake). Har ikke brukt noe spesi program, filene har blitt lagt til vent på brenning, gått inn på dvdplanten og da har filene ligget klare, trykt brenn og så begynner den å brenne men slår seg vrang på slutten.

Lenke til kommentar

Hvilket program bruker du til å brenne cder med?

 

Skal du brenne ISO CDer kan jeg anbefale POWEWR ISO, og om du skal brenne MP3, Audio osv vil jeg anbefale Burn4Free. Den fungerer også fjell. Bare prøv med de 2 først.

 

prøvd burn4free nå og den brenner heller ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...