Gå til innhold

[løst] Sjekk på oppsett + bilder

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Har satt sammen ett oppsett her og lurer på om det ser greit ut?

Blir hovedsakelig brukt til gaming og video. Har alt av annet hardware.

post-64081-1277026355,5607_thumb.jpg

Endret av punk20
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har satt sammen denne her.

Ser dette greit ut? Har alt annet av hardware.

Blir å overklokke den til rundt 4ghz hvis mulig. Skjermkortene blir jeg å klokke litt høyere også. Har lest at man kan få de helt opp i 790mhz på kjernen hvis man er heldig.

Endret av punk20
Lenke til kommentar

Har en Chieftec Turbo 850w PSU. Den skulle holde til ett Geforce 470GTX SLI oppsett.

Har også en god kjøleribbe til CPU fra før av. Thermalright 120Ultra Extreme. Trenger bare å kjøpe et nytt monteringsett for 1366 chipsettet. De selger Den her på Microplex.

Sjekket prisene på både Dustin og Komplett å de ligger på det samme ca.

Har 2 bilder bilde1 bilde2 av hvordan mitt nåværende oppsett ser ut. Er litt rot og løse disker pga. jeg tok hele maskin fra hverandre igår og fjernet alt av støv osv. Denne er 3 år gammel bortsett fra skjermkortet (280GTX], minnet. og PSU som jeg måtte bytte fordi den tok kvelden. Hadde en Galaxy 1000W tidligere.

Tenkte å bruke samme kabinettet og PSU om igjen hvis ikke noen av dere da mener jeg bør kjøpe de også nytt.

Endret av punk20
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Sorry for at jeg ikke har svart deg men har ikke hatt tid til å være på data. Det ser veldig bra ut :thumbup:. Er du fornøyd med oppsettet ditt? Hvor høy er tempen på 470ene?

Jeg er meget fornøyd med oppsettet ja. på vanlig gaming har jeg ikke sett de varmere enn 84 grader. GPU nr 2 ligger ca 8-10grader lavere, men de bråker fælt når viftene går over 70% :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...