Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Avstand og foreldre ødlegger

Gjest Bare en gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Bare en gutt

Hei

Nå sitter jeg her.. og hun der.. laaaangt unna. Hun skulle egentlig ha vært hos meg nå. Men det er hun ikke :C

Har ventet og gledet meg i flere mnd til at hun skal komme til meg og savnet er STORT og det gnager veldig på meg.

Den følelsen er så sterk og ubehagelig at jeg blir ødelagt både psykisk og fysisk. Det er heelt jævlig og det blir bare værre og værre. (mulig at jeg er svak men dette er det værste jeg har opplevd og jeg har levd livet en del) Men jeg veit ikke hvordan jeg skal komme meg ut av dette sånn at det styrker meg i stedet for å gjøre meg svakere for det føles veldig sånn ut at jeg kommer til å ende opp som en svak og ødelagt person

Veit ikke hvordan jeg skal takle det om hun ikke kommer til meg snart. Hun er en person jeg ikke kan leve uten. I dag vil jeg bare ta bussen og hente henne selv om det tar 7 timer en vei, det er ingenting. Hadde reist uansett om det var 70 timer.

Noe mer klarer jeg ikke å si. Kanksje noen her vil prøve å støtte meg litt med å komme i gjennom verdens værste venting? Eller kanskje noen har vært i nesten samme situasjon slik at de har følt det samme som meg? som kanskje forstår meg uten å stille meg alt for mange spørsmål

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke helt dette med at foreldrene dine ødelegger?

For det første, hvor gammel er du og hvor lenge har dere holdt på/snakket sammen? Høres kanskje veldig teit ut, men det er ikke alt som er "ment to be" her i livet. Livet er drit hardt til tider, men det er det som gjør oss mennesker sterkere :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er hun ikke hos deg, dersom dette var planlagt i flere måneder? Hva slags forhold har dere til hverandre? Hvor gamle er dere? Hvor kommer foreldre inn i bildet og hvordan ødelegger de?

Jada, jada, for mange spørsmål? Men det er noe som må på plass dersom en skal klare sette seg inn i situasjonen din.

Men om du ikke har noe valg, må du nesten bare vente. Og holde fast til det at det er verdt ventetiden. Prate i telefon, over nett, sende koselige pakker eller brev til hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...