Gå til innhold

Pc til folka

Anbefalte innlegg

Så, tenkte å bygge pc til folka mine, kommet frem til:

https://prisguiden.no/profil/lister/110896

Så, vil det være bedre med ett billig dedikert skjermkort? De har ikke behov for serlig mye, bruker stort sett farmwille ol, men lillebroren min spiller cs, så han hadde satt pris på litt mer.

Usikker på om ssden blir med til slutt, skal anbefale den, men er 60 gig nok til os og div nødvendige program?

har ikke tenkt å oc, men tenker mye på støy, viktig at den er stille, kabinettet er vel ganske sikkert, det er på tilbud på komplett og enormt bra for prisen. kjøleren er mest med for å senke lyden i forhold til intel stock, så på Akasa Nero s, den skiltet ed 6 db, men det er vel bare tull.

Samme om det blir i5 660 eller 661, men så de hadde samme pris og 661 hadde høyere clock, og når jeg alikevel skal ut med peng til kjøler er det like godå å stå på.

psu virker stillegående og god modulær er ikke noe egentlig påeng for dem, men greit for meg som kan rydde lettere.

Ellers, alt av gode forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trenger vel ikke nei, men de har hatt siste pcen sin i nesten 10 år og venter at en ny også vil holde i 10 år...

Ang skjermkort så har jeg lagt inn i5 661 og et h55 hk, dermed skal det være relativt grei integrert grafikk, hk har også åpning for cf, så skulle de plutselig begynne med crysis så kan det fikses greit.

Endret av Adjin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...