Gå til innhold

Oslo Live Festival?

Runezor

Anbefalte innlegg

Var interessert i å skaffe billetter så jeg får sett In Flames på Oslo Live Festival, men leste litt rundt på sidene deres. Der fant jeg denne quoten:

Ledsagerbevis godtas. 18 års aldersgrense. Barn under 12 i følge med foresatte. Barn 12 - 17 ingen adgang!

hva er dette for noe piss? Unger under 12 kommer inn med følge av foresatte, men 12-17 har ikke tilgang i det hele tatt? Hvor er logikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet da ikke hvor du har klart å funnet dette. Men det står noe helt annet på praktisk info`en deres.

Som tidligere år må du være 18 år for å komme inn på Oslo Live. Vi har imidlertid en gledelig nyhet til alle under 18. Politiet har nå godtatt en vergeordning. Det eneste du må gjøre er å finne en person over 25 år som kan være med deg, og han/hun har ikke lov til å nyte alkohol. Videre må vergen signere på et vergeskjema, som du finner lenger nede på siden. Det er ekstremt viktig at dere tar med dere dette skjemaet og viser det uoppfordret sammen med ID i innslippet.
Lenke til kommentar

Vet da ikke hvor du har klart å funnet dette. Men det står noe helt annet på praktisk info`en deres.

Som tidligere år må du være 18 år for å komme inn på Oslo Live. Vi har imidlertid en gledelig nyhet til alle under 18. Politiet har nå godtatt en vergeordning. Det eneste du må gjøre er å finne en person over 25 år som kan være med deg, og han/hun har ikke lov til å nyte alkohol. Videre må vergen signere på et vergeskjema, som du finner lenger nede på siden. Det er ekstremt viktig at dere tar med dere dette skjemaet og viser det uoppfordret sammen med ID i innslippet.

http://www.billettservice.no/checkout/event.php?eventId=OKT1407

Ledsagerbevis godtas. 18 års aldersgrense. Barn under 12 i følge med foresatte. Barn 12 - 17 ingen adgang!

står under arrangementsinformasjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Har veldig lyst til å dra dit på In Flames konserten, men kjenner ingen over 25 som gidder å være verge, men jeg drar vel dit allikavell, hører vel fint musikken selv om jeg står uttafor, vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...