Gjest Gitardude96 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei! Det har seg sånn at jeg er veldig forelsket i ei jente i klassen min. Det hele startet med at hun viste interesse, og jeg ble mer og mer forelsket. Hun har ikke kjæreste som jeg vet, og flørter litt med meg. Jeg har kjent henne i et år nå, på grunn av skolesammenslåing når vi begynte i åttende. Vi har vært to av de beste skolemessig dette året, og har samme type humor. Vi har mange likheter, men også mange forskjeller. Som sagt ble jeg interessert når hun begynte å vise litt interesse for meg, og det gjør hun fortsatt. Vi har veldig lett for å snakke sammen, og hun følger alltid med på hva jeg forteller. Hun har også gitt mange komplimenter, og jeg har gitt henne tilbake. Hvergang jeg har gjort det blir hun enten flau/sjenert eller smiler fra øre til øre. Jeg har prøvd å spørre om en MSN adresse, men fikk som svar at hun nesten ikke brukte den, så det var ikke vits. Jeg har desverre ikke helt utseendet med meg, og kan derfor se ut som en ganske stor nerd. Hun har selv sagt at hun er nerd selv, men det tror jeg ikke på :-) Nå er det sommerferie og vi vil sikkert ikke møtes før til høsten, men høres det ut som hun liker meg? I så fall, hvordan skal jeg gå fram? Stor takk til de som svarer seriøst! (Nå trenger jeg å få meg litt søvn! Jeez, kvart på fire!) Lenke til kommentar
kineking Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 det høres virkelig ut som at hun liker deg, men det kommer såklart ann på om hun er absolutt så hyggeligt mot alle i sin hverdag, men hvis det ikke er tilfellet så synes jeg at du bør ta kontakt med henne og be henne med ut på kino eller lignende den som intet satser- intet vinner vettu Lenke til kommentar
Gjest Gitardude96 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 det høres virkelig ut som at hun liker deg, men det kommer såklart ann på om hun er absolutt så hyggeligt mot alle i sin hverdag, men hvis det ikke er tilfellet så synes jeg at du bør ta kontakt med henne og be henne med ut på kino eller lignende den som intet satser- intet vinner vettu Hun er ganske hyggelig mot alle, men det virker som om at hun er ekstra hyggelig mot meg. Mulig at jeg innbiller meg det, men jeg har en sånn rar magefølelse om det Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du har ingen ting å tape, trust me. Be henne ut og finn ut om hun er keen. Det verste er å holde det inni deg, for det funker ikke i det lange løp. Det høres kanskje dumt ut, men det å ikke gjøre noe gjør bare ting verre og det vil du ikke=D Har personlig erfaring med å ikke gjøre noe (grunnet at du ikke vil gjøre noe som kan ødelegge vennskapet), men mitt tips til deg er å gjøre noe. For hvis du er passiv ryker vennskapet til slutt uansett (min erfaring) Lenke til kommentar
kineking Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har faktisk alltid vært slik at jeg aldri ser gutta's tegn når de viser interesse, pleier egentlig bare å innbille meg at de prøver å være høflige for høflighetens skyld, men som oftest så er jenter slik at de venter på at gutten skal ta det første steget forbi vennskapet, så jeg tenker nok at hun bare sitter og venter på at du skal enten ringe henne eller dukke opp på døra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå