kalli Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er usikker på om dette er rett sted\kategori å spørre, men prøver allikevel. Har en slags maske som jeg kjøpte på loppemarked for lenge siden, som jeg nå tenkte å prøve å finne ut av hvor kommer fra. Jeg husker nemlig (var vel rundt 12-13 år da jeg kjøpte den) at en mann kom bort til der hvor den ble solgt å spurte med en stresset stemme om en rød maske med horn var solgt. Og det var den jo. Var litt små creepy at han var så stressa med å få den tilbake, men det har sikkert en logisk forklaring. Kan jo hende det var noe han hadde kjøpt i utlandet elns en gang. Uansett... Hadde vært morsomt å finne ut hvor denne masken er fra. Og da lurer jeg på om det er et sted jeg kan poste bilde, eller et sted jeg kan gå å spørre, for å finne ut av hvor den kan komme fra. Masken er skjært ut i tre, og den har to horn i pannen. Masken er rød med b.la. gule mønstre, hornene i pannen er ekte dyrehorn og jeg regner med det skal forestille djevelen. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
cLusteR Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det mulig å få se ett bilde av den? =) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvor den er fra? Taiwan seff... ;= Fyllla ftw Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 PÅ bildet ser den litt rosa ut, men den er mer rød i virkeligheten. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Ingen som vet? Ingen som vet om et annet sted/forum man kan spørre om sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå