Gå til innhold

Portal 2 - Generell Diskusjon



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg allerede til DLC til sommeren.

 

Spørsmål: Er Developer Comments hele spillet på nytt som i 1'eren?

 

Ja, det er en gjenomgang til. Dessverre kan du ikke lagre spillet, så du bør gå igjennom kapittel for kapittel. Er generelt gode kommentarer, selv om jeg gjerne kunne ha sett fler. Er noen ganske interessante også, som gjør at i hvert fall jeg fikk et annet syn på spillet. Særlig det der med overgang mellom bretene, som visstnok er feil på ett sted. Det vil si, det er ikke en naturlig overgang mellom de to rommene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Man får det etterhvert som man har fullført rom/courses i co-op, rundt halvveis tror jeg

Det fikk aldri jeg.

 

ikke jeg heller, har fått 7 stk, men mangler den siste hug tingen. har runda co-op og, så det må være noe spesielt man må gjøre, men mangler noen achievements på co-op delen, så det kan være det

Lenke til kommentar

jeg fant ut av det! :)

man unlocker den på course 3, rom 8. jeg hadde løst den siste delen på en mye vanskeligere måte enn man kan gjøre, og fikk den med en gang jeg gjorde den enkle løsningen :) om noen trenger hjelp, kan dere sende meg en melding eller legge meg til på xbox ^^

Endret av Savvi McWin
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Kommer DLC til Portal 2 kommende Onsdag! Denne blir gratis!

 

Songs to Test By, Volume Three

September 30, 2011 - The Portal 2 Team

We were chatting with Portal 2 Lead Composer Mike Morasky the other day, and he casually mentioned that Songs to Test By Volumes One and Two have, to date, been downloaded close to two million times. We said that was nice, even though it didn't have anything to do with what we'd been talking about (bass fishing), and we asked him if we could go back to talking about that. Mike said okay. Then he asked us if we'd ever been bass fishing a million times, because if we had that would mean we'd fished for bass half as much as the Portal 2 soundtrack's been downloaded. This is why we don't talk to Mike.

 

Anyway, the third and final volume of Songs to Test by is now available to download. We're not sure how many times the last two volumes were downloaded--five times, maybe, or six, if we had to guess--but according to the number currently being sky-written by a plane outside Valve's windows it was actually two million. Make it two million and one now.

 

Oh yeah, by the way, before we forget, the first Portal 2 DLC, "Peer Review" will be out next Wednesday. For free.

 

 

http://www.thinkwithportals.com/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hei

 

jeg spiller gjennom portal 2 for andre gang nå, og jeg har kommet over et lite problem, når man skal ta ut neurotoxin generatoren er det umulig å skyte en portal på de bevegelige platene for å kutte av slangene, det var fullt mulig før, men nå er det helt umulig. Er det noen andre som kan teste om de får det til ? Så kan vi se om det er en bug som har fulgt med de siste oppdateringene eller om det er kun jeg som har buggen.

 

takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...