-Léon- Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Var det ikke ca 50 brett i multiplayer? Jo, var sikkert det. Bare jeg som syntes at de 3-4 første "dørene" var for enkelt, og gikk rimlig raskt å spille igjennom de. Godt å høre den sarkastiske tonen av GlaDOS igjen =) Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Da var jeg ferdig med singleplayer-delen, brukte litt under 6 timer ;D Må få noen kompiser til å kjøpe det også så vi kan bli ferdig med co-op delen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 DLC-en som kommer blir gratis! http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-29-free-portal-2-dlc-detailed Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 DLC-en som kommer blir gratis! http://www.eurogamer...-2-dlc-detailed I'm making a note here: Huge Success! Kjempe pluss til Valve for gratis DLC, lei av at utviklere skal ta seg grundig betalt for 3-4 maps. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 DLC-en som kommer blir gratis! http://www.eurogamer...-2-dlc-detailed I'm making a note here: Huge Success! Kjempe pluss til Valve for gratis DLC, lei av at utviklere skal ta seg grundig betalt for 3-4 maps. Call Of Duty-modellen f.eks. er jo helt på trynet...4-5 baner for 1/3 av spillprisen...I fullversjonen har man jo 15+ online maps, single player, grafikkmotor etc. etc... Fint av Valve har litt mer mellom øra. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er enig med de fleste andre her. Genialt spill, om enn litt for lett. :/ Ser frem til DLC. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Har fått spilt litt nå. Fantastisk morro. Er vel kommet til kapittel 5, eller noe. Det er kanskje litt lett og GlaDOS er kanskje litt repeterende men det gjør ikke noen ting. Deilig gameplay og god stemning gjør susen! Hvordan er grafikken på PC- versjonen? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Enig i det meste, spillet er utrolig gjennomført på mange måter, bedre en portal 1 da dette har mye mer bredde og humor Grafikken på PC er ganske god med tanke på grafikkmotoren syns nå jeg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Tror dere det blir flere portal versjoner? Ut ifra hva jeg har sett i dvs youtube clip så ser det ut som det tvilsomt blir flere, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvordan er dette spillet paa PS3? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vil tro det funker like bra som alle andre versjoner, men du må jo såklart være vandt til kontrollen for å få til. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Fungerer utmerket på PS3. Gåtene handler mer om å plassere portalene riktig FØR du setter igang med å faktisk løse puzzlene, og med zoom-funksjon er det null problem å treffe flater som er langt unna. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kult, da ser ikke jeg noen grunn til aa ikke kjoepe Portal 2. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hei (: kan Co-Op på portal 2 spilles i splitscreen? dette er forøvrig ps3-versjonen jeg er interessert i! Lenke til kommentar
leorat Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jada, er split screen. Heftig! tusen takk for svar Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ferdig med single player nå. Litt kort kampansje kanskje? Klager ikke, men jeg vil ha mer! Synes de skulle ha hatt flere moduser som de hadde på 1'eren. Vanskeligere brett og flere utfordringer. Men synes storyen og alt det andre med spillet var fantastisk. Valve leverer nok et spill jeg kommer til å huske for alltid. Gleder meg allerede til DLC til sommeren. Spørsmål: Er Developer Comments hele spillet på nytt som i 1'eren? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Synes dere kan bruke andre kanaler til piratsnakk etc. 4 innlegg slettet. Tilbakemeldinger kan gjøres på PM. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Noen som vil spille coop? PS: har ikke steam pm. Endret 5. mai 2011 av waddaf Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Noen som vil spille coop? PS: har ikke steam pm. Vel du kan for faen ikkje ha Portal 2 utan steam, din nisse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå