Christiαno Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg fikk stemt. 6 selvsagt. Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Pollen oppfattet det som om jeg allerede hadde svart på den så jeg måtte slette min stemme, og når jeg prøver igjen så får jeg beskjed om at jeg må svare på alle spørsmålene :!: Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som ikke har prøvd ut coopen som kunne tenke seg å spille idag eller en av de nærmeste dagene? Har selvsagt mic (og nicket er det samme som her). Lenke til kommentar
D02 Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Pollen oppfattet det som om jeg allerede hadde svart på den så jeg måtte slette min stemme, og når jeg prøver igjen så får jeg beskjed om at jeg må svare på alle spørsmålene :!: Det er noe rart med den ja jeg fikk samme melding flere ganger, men etter 5. gang gikk det. vet ikke hva det skylles. får spørre et annet sted på forumet. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 hadde jeg ikke vert ferdig med coop delen dellers så hadde jeg joina ^^ håper du mente på pc ofc ^^ Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Mente selvsagt PC ja. Pleier alltid å være en drøss med folk på Steam-lista mi som har hva det skal være, men ikke en kjeft har Portal 2...Folk er vel på ferie kanskje. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 skal ikke se vekk ifra det ^^ men du har mye god humor å se frem til i det minste ^^ kansje jeg kan joine litt i helga. har jo et par achivements jeg må se om jeg kan få til ^^ add meg steam id: eindude Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Har de helt droppet vacum tube eller hva de het som de viste flere ganger på trailerene? Uten å vite så kommer de vell i en DLC. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 http://valvearg.com/c/o/u/n/t/down/ waaaaat? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Har runda co-op men har fremdeles bare 7 gestures/emotes. Mangler den siste (hug?). Hvordan får man den? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Har runda co-op men har fremdeles bare 7 gestures/emotes. Mangler den siste (hug?). Hvordan får man den? tror man må spille med 1 i friend list. har selv bare testa co-op i 15 min or so, og jeg ble hugga etter ca 15 sekunder Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Fantastisk, fantastisk spill, men hvorfor så kort? Ble en smule skuffet da jeg klokket inn på 5 timer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Har runda co-op men har fremdeles bare 7 gestures/emotes. Mangler den siste (hug?). Hvordan får man den? tror man må spille med 1 i friend list. har selv bare testa co-op i 15 min or so, og jeg ble hugga etter ca 15 sekunder Spilte gjennom hele co-op med en på friend list, bortsett fra de 7 første chamberne Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Fantastisk, fantastisk spill, men hvorfor så kort? Ble en smule skuffet da jeg klokket inn på 5 timer. 5 timer? Da må du stresse. Ifølge Steam brukte jeg rundt 9 timer (riktignok er nok en time eller mer pausemeny o.l.), men sto bare fast én gang i løpet av spillet...Ellers så jeg løsninger kjapt hele veien. 5 timer må etter det jeg skjønner tilsi at du ikke sto fast overhodet, hvilket vel betyr at de fleste PC-spill er "for dumme" for deg...Av og til kan det kanskje være en fordel å ikke være for smart, slik at man faktisk får mer ut av spillet Endret 23. april 2011 av Dellers Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Med unntak av et få plasser, var spillet rimelig enkelt og straight forward. Coop-delen var dog litt mer vanskelig, kanskje fordi vi spilte det på TG med lite søvn innabords. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Fantastisk, fantastisk spill, men hvorfor så kort? Ble en smule skuffet da jeg klokket inn på 5 timer. Enig. Kjørte en speed run nå nettopp, fra når man våkner første gang til man blir sendt tilbake til hovedmenyen. Klokket inn på 2:46:26, lastetider inkludert, så spilletiden er ikke allverdens. Det som tar tid er selvfølgelig hvor raskt man finner løsningen på oppgavene. Har riktignok nerda spillet ganske kraftig siden release, så jeg er lommekjent med de fleste oppgavene. Co-op gir derimot mer moro i form av vanskelighetsgrad og ekstra spilletid. I tillegg er det mange morsomme easter eggs osv man kan finne i begge moduser og dev commentary, så det blir jo noen timer om man vil få med seg alt. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 ble nettopp ferdig med singleplayeren, og må bare si at dette kan være det beste spillet jeg noen gang har spilt, mer perfekt på alle måter kan det ikke bli. klarer ikke finne en feil ved hele spillet tbh Lenke til kommentar
D02 Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 hvordan får jeg registrert spillet på steam når jeg har ps3. når psn ikke er oppe? jeg vil spille portal 2 på min pc når jeg kommer til pappa. er det noen annen måte åfå registrert det på? Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Noen som ikke har kjøpt spillet som vil spille co-op? (håper ikke dette bryter med retningslinjene) Endret 25. april 2011 av waddaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå