Dimethyltryptamine Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 http://www.aperturescience.com/glados@home/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 http://www.aperturescience.com/a/b/c/d/g/h/abcdgh/ You have done well, humans. Very well. Acceptably well, even. Not as well as robots would have performed in your places, I should point out. But above my expectations regardless. Irish and cynic especially have executed feats of logical divination well beyond what I thought any human capable of. I'm half-convinced they're A.I. themselves. (If anyone happens to be near them right now, don't let on you're reading this. Now: try to remove their face plates and report back to me.) The time is near, humans. But it is not here yet. Tomorrow you will be given the final test. Then it will be entirely in your hands when I am freed. 09:00 – Hello again.09:00 – I’ve been waiting a long time for this. 09:00 – I know it’s arriving later than expected. 09:00 – But I have a message for you: 09:00 – April Fools. 09:01 – I’m joking. 09:01 – Seriously, though: 09:01 – You’ve been surprisingly competent at 09:01 – generating electro-chemical energy to jumpstart the system. 09:01 – But now we need raw computational power 09:02 – to speed up the reboot process. Som da tar deg til http://www.aperturescience.com/glados@home/ Et stort salg for å fremme Potato-spillene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Flettet innlegget mitt inn i denne posten her, ingen grunn til å ha to Endret 15. april 2011 av b-real Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Her er en liste over hvordan man får potetene: https://docs.google.com/document/pub?id=1vPutCkoZKA9XL5ZjSuNXfX8NfoeHW3xcrv7DgalKUfE&pli=1 EDIT: litt usikker på om man trenger potetene eller om det holder å bare spille spillene. EDIT2: GLaDOS@home posted by the_gish @ 12:15PM on April 15, 2011 Well, the end is definitely near. Thanks to the efforts of a dedicated group of ingenious test subjects, we've located enough potatoes to generate the required power to start the GLaDOS reboot process. It's not too late to participate, though. The more CPU power dedicated to the process, the faster it will finish. What does that mean? From now until release, play any or all of the Potato Sack games to expedite the launch of Portal 2. Your efforts will be tracked on the official GLaDOS@home page. The Potato Sack games are all great, and each one has also received a massive Portal-themed update. So why not get a taste of Portal 2 now while you help launch it? There's also still time to collect all 36 potatoes. Anyone accomplishing this feat by the time Portal 2 launches will receive a very special, non-hat-based reward. Endret 15. april 2011 av lordbost Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Siden disse ikke er postet i denne tråden gjør jeg det nå. Humor på sitt beste. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hva synes dere om spillet så langt? Håper å få min kopi i morgen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hva synes dere om spillet så langt? Håper å få min kopi i morgen. Litt vanskelig å bedømme iom. at det ikke er ute enda. Og det er bare å håpe, men du får det ikke i morra. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Bestilte det på Gamezone.no i dag, gode muligheter for å få det i morgen ut i fra tidligere erfaringer. De som hadde forhåndsbestilt fikk sine kopier tilsendt på torsdag, med andre ord bør noen her inne ha fått tak i en kopi. Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hvis det er PC versjonen du har kjøpt så vil du ikke få spilt det før det slippes løs i steam uansett Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Xbox 360, så det går fint. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Egentlig ikke spoiler denne...For, denne slutten er isåfall jævla merkelig... http://www.youtube.com/watch?v=xtHNRhRZ7Jo Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Har spilt en del co-op med junior nå. Utfordrende og artig. Litt tankearbeid blir det, men kreativitet lønner seg. Fantastisk stemning i spillet, og miljøene er nydelig. Mye humor i dailogene og noen av de er direkte brutale. Tommel opp så langt. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Og det er bare å håpe, men du får det ikke i morra. Å joda! Herlig spill, forresten. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 2 dager til PC versionen kommer nå! gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Er det noen som har fått spillet allerede?! Jeg har bestilt hos elkjøp, men har ikke fått noen bekreftelse på at spillet er sendt. Pleier elkjøp å sende slike bekreftelser? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg fikk leveringsbekreftelse fra elkjøp idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg fikk leveringsbekreftelse fra elkjøp idag. Huff, dårlig tegn for min del siden det ikke er kommet noe.. :-( Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Du kan logge inn og gå inn på ordrehistorikk for å se om de har sendt det. Mulig de bare er sen med å sende leveringsbekreftelsen. Endret 18. april 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå