appelsinbrus Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Skal spille Starship Troopers på lan, og det funker fett på to pcer som har Vista. Brodern har Windows 7, og der funker det ikke fullt så bra. Introer og menyer funker, men selve spillet funker dårlig; bakgrunnsgrafikk er der, horisont etc, men alt som er bevegelig er bare helt mørkt, svart. Noen som aner hvordan jeg kan få fiksa det? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Jeg leser urovekkende mange ganger at folk har problem med Win7 og spill (spesielt 64-bits versjonen.). Prøv å kjør i kompabilitetsmodus for WinXP. Endret 20. juni 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Har gjort det, serru. Har prøvd alle andre komp-moduser og. Funker ikke.. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 En annen ting jeg nettopp merka: jeg har kommet meg ganske langt i spillet, men når jeg skal ta neste oppdrag, det der med brain bug-en, da hopper spillet rett ut i hovedmenyen. Noen som veit om det skal være sånn? Trodde at brain bug-en var den siste bossen eller no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå