Masekopp-27 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hei! Jeg er en gutt på 16 år som føler jeg har vanskeligheter for å passe inn noen steder. I området jeg bor, så er det ganske så mange gjenger eller clicker(usikker på stavelse). Stort sett på skolen så går jeg rundt med 2 jenter, og vi er alle bestevenner. Men tingen er også at de er jenter, derfor er de mye mer med hverandre på fritiden. De eneste gangene jeg er med dem på fritiden er hvis vi skal på en fest eller lignende, men aldri noe annet. Og når jeg spør om de er med å finne på noe, så virker det for meg som om de ignorerer spørsmålet, eller ikke svarer på telefon når jeg ringer. Jeg er en person som er veldig utadvendt, og har veldig mange venner. Men jeg er med dem enkeltvis, og ikke gjengvis, hvis du skjønner? Når jeg går på fester, så er det veldig ofte det er gjenger som går dit, og da føler jeg meg veldig ukomfortabel, og føler meg som den idioten siden jeg ikke passer helt inn. Jeg har ikke dårlig selvtillit eller selvbilde. Jeg føler meg ofte også veldig alene og har ikke noen og snakke personlig med. Jeg har med andre ikke få, nære venner. men en del venner som jeg ikke er spesielt close med. Jeg aner egentlig ikke hvordan jeg skal fikse på dette her.. Endret 19. juni 2010 av Masekopp-27 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Slike ting fikser seg vanligvis selv over tid. Det er oftere lettere og finne venner hvis man er med på aktiviteter man liker, sjansen er ihvertfall større for å finne likesinnede da. Og har man like interesser så er sjansen større for at man klikker bedre med hverandre. Det kan være tøft å være 16år med hormoner i ubalanse og masse nye tanker etc, men det stabiliserer seg jo etterhvert. Mitt tips er at du engasjerer deg i interessene dine og blir med på aktiviteter rundt disse. Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Slike ting fikser seg vanligvis selv over tid. Det er oftere lettere og finne venner hvis man er med på aktiviteter man liker, sjansen er ihvertfall større for å finne likesinnede da. Og har man like interesser så er sjansen større for at man klikker bedre med hverandre. Det kan være tøft å være 16år med hormoner i ubalanse og masse nye tanker etc, men det stabiliserer seg jo etterhvert. Mitt tips er at du engasjerer deg i interessene dine og blir med på aktiviteter rundt disse. jeg er forsåvidt ganske aktiv på treningsstudio. Men det er desverre ikke så mange som sier de har tid til å trene når jeg spør. Blir som oftest gående med den samme personen om-og-om igjen. Og jeg er generellt ganske lei av han, siden han er nokså barnslig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå