Elefantmesteren Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 jeg lurte på, hvis jeg skulle kjøpt en ny skikkelig gamepad til wiien, hvilken av wavebird og CC pro er best? sånn til å bruke i spill, hvilken er mest behagelig å spille med/har knappene best plassert? har bare en vanlig CC fra før. fordelen med CC pro er vel at den kan kjøpes lettere i butikk, og brukes til alle virtual console-spill (selv om jeg kan bruke den vanlige CC til det og), mens wavebird kan brukes til å spille GC-spill. har ingen GC-spill nå, men om nintendo ikke gir ut remakes av wind waker og thousand year door + andre bra spill til GC må jeg skaffe disse brukt en eller annen gang. og da vil jeg trenge wavebirden. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Siden du kan ikke spille GC-spill med CC-kontrolleren ville jeg gått for Wavebirden. GC-kontrollen er ganske god å holde i, om du ikke har altfor store hender, men D-paden er elendig på den hvis du skal spille NES eller SNES-spill på VC med den (men siden du har en CC fra før er ikke det problem). Det at du må koble CC-en til Wii-moten for å spille, er en elendig løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå