Gå til innhold

Passer disse delene sammen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal bygge en PC (og hackintosh). Et utvalg av komponenter jeg kan bruke for at installering av OSX lar seg gjøre kan en se under hardware compatibility her. Det jeg trenger hjelp til er å få en bekreftelse på om handlelista mi lar seg gjøre. Fortell meg om disse delene sammen kan bli en PC som faktisk går.

Liste - http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=809506&su=B6EF0155-9079-4FA4-9DB3-D7ACC7C31269

Jeg er helt uerfaren på PC-bygging, så jeg tar gjerne i mot tips om eventuelle forbedringer og endringer. :roll: Jeg skal bruke Windows til en del spilling og OSX til jobb, PS og noe videoredigering. Jeg er tvunget til å bruke nVidia-skjermkort og velger derfor GTX 285. Vil dette bli en flaskehals med tanke på tyngre oppgaver og spilling i DX10? Håper på svar denne gangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle kortene vil funke på din maskin og er vel relativt greie kort.

Hvis du refererer til flaskehals teorien din så er ingen av disse kortene noen flaskehals. Den første på lista er en vannblokk og ikke ett kort men det har vel med sortering/søk å gjøre.

Lenke til kommentar

Det er godt. Så det er irrelevant om jeg velger Gigabyte-kortet eller ASUS-kortet til en noe stivere pris?

EDIT: Jeg vil jo helst få et best mulig resultat til tyngre grafiske oppgaver og spill i DX10. Jeg vet at et f.eks ATI 5870 ville gjort en bedre jobb, men jeg er som sagt bundet til GTX-kort (og da utelukker jeg den nye 400-serien).

Endret av Hagepute
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...