Gjest Line Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei Jeg er ei jente på 15, fyller 16 om ikke så lenge.. Har sett at dette forumet har vært til hjelp for mange andre, så da prøver like gjerne jeg. - Jeg har likt en gutt veldig lenge nå, og den siste måneden har vi snakket ganske mye sammen både in real life, altså på skolen, og på msn hvor han kaller meg søte ting, bare vil si natta en kveld osv. For det meste virker han intressert når vi snakker og gir meg lange, ordentlige svar, men andre ganger virker han liksom totalt uintressert. Som dere sikkert skjønner, er altså problemet mitt at jeg er usikker på hvor jeg har denne gutten. Vi er vel ganske gode venner vil jeg si, men tror det største problemet er at han er litt redd, kanskje flau for å vise følelser. Han har selv sagt at han føler han bare driter seg ut rundt de han liker og derfor prøver å holde seg litt på avstand, noe jeg føler han har gjort en del på skolen. Han har snakket med meg, men ikke like mye som på msn, akkurat som han ikke tør. Men samtidig, så er han ikke så beskjeden igjen. Her forleden var vi på en klassetur (da er det ganske normalt at det blir litt dulling mellom folk. Trosalt tenåringer vi snakker om her) og han ga uttrykk for at han gjerne kunne være litt "intim" med meg. Han sa det liksom som en "vits", men om du skjønner var det en slik vits hvor man faktisk mener det man sier. Det ble aldri noe "dulling" på oss to, men jeg fortalte dette fordi jeg vil at dere skal få et inntrykk av hvordan han er. Veldig vanskelig å forklare. Har hatt veldig lyst til å spørre om vi ikke skal finne på noe sammen, eller om han vil overnatte en kveld bare som venner når foreldrene mine er ute av huset. Ikke at jeg ikke får lov til å ha guttevenner på besøk, men slik blir det mindre kleint. Det jeg er redd for er at han skal syntes jeg er teit, eller at han faktisk ikke liker meg noe på den måten i det hele tatt og at han skal avvise meg. Er redd for at noe jeg sier skal ødelegge det vi har nå. Vennskapet vi har utviklet. Har brukt mye tid på å komme dit vi er idag. Jeg har vært veldig tålmodig og jobbet "hardt". Vær så snill, kan dere gi meg noen tips? Er det noen der ute som har erfaring med en gutt som ligner litt på han jeg snakker om? Hilsen meg Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Tror du skal gjøre det veldig enkelt, sørg for å være alene sammen og gi ham en god og intim klem, se ham inn i øynene og se om du kan kysse ham. Så kan du prøve å ta det videre fra her. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Malvado oppsummerte det enkelt og greit, og det enkle er i dette tilfellet det beste. Ville nok ikke invitert han på noe overnattingsbesøk før du vet om han er interessert, fordi gutter generelt kan få andre baktanker som ikke nødvendigvis har noe med følelser å gjøre, når de blir invitert til å overnatte. Lenke til kommentar
Gjest Line Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Okei, takk for tipsene Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Men husk gutter ELSKER initativ Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Kjør på, spørr han om han vil komme hjem til deg en kveld, sett på en film og se hva som skjer Og gutter elsker intiativ Edit: det malvado skrev er nok en veldig positiv ting å gjøre. Endret 21. juni 2010 av franky12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Om du er alene med ham og prøver å kysse ham så vil han nok bli med på leken, han er vel på din alder - altså en tenåringsgutt? Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 bare spør han om han vil være med deg hjem eller noe. Hvis han sier nei og syntes det er teit, så er det vel ikke så mye mer du kan gjøre og det er jo ganske normalt å spørre om folk vil være med på besøk, jeg tror nok han vil syntes det er fint bare^^ han gir jo utrykk for at han liker deg ihvertfall! Lenke til kommentar
Gjest Line Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Om du er alene med ham og prøver å kysse ham så vil han nok bli med på leken, han er vel på din alder - altså en tenåringsgutt? Ja, han er like gammel som meg Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hvordan ser du om ei jente vil kysse? o_O Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hvordan ser du om ei jente vil kysse? o_O Som regel fordi hun har pyntet seg, pusset tennene og sminket seg litt , men en leppestift som kommer opp litt før kysset er heller ikke uvanlig Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hvordan ser du om ei jente vil kysse? o_O Som regel fordi hun har pyntet seg, pusset tennene og sminket seg litt , men en leppestift som kommer opp litt før kysset er heller ikke uvanlig Kan man se det i blikket? Eller måten hun ser på deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå