Mr_Tiger Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Dette er nok feilpostet, men prøver meg:) Har et program der jeg vil lage en filmsnutt om hvordan man bruker et program og legge dette f.eks ut på youtube etterpå. Det må fungere slik at folk kan se hvordan jeg bruker programmet og jeg må kunne snakke samtidlig. Håper dere kan hjelpe meg. Endret 20. juni 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
H80 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei, mener du "how to" og "hvordan jeg bruker et program"? I såfall er det fint om du retter opp emnetittelen og posten slik at spørsmålene gir mening. Jeg, og sikkert mange med meg, nekter å svare på spørsmål og problemstillinger som ikke er formulert rett. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 tenker egentlig på hvordan man lager en slik video. Er vel ikke nødvendig og bli så nebbete Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det finst mange program for å ta opp det som skjer på skjermen. Døme er Camstudio (nyare testversjon kan lastast ned her) og Jing. Fleire alternativ her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668662 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Camstudio ser ut til og fungere greit:) Har lagd en filmsnutt, men sliter litt med og legge den ut på youtube. avi. filen som camstudio lagde har en lås på seg? Hvordan gjør dere dette? Endret 20. juni 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei, mener du "how to" og "hvordan jeg bruker et program"? I såfall er det fint om du retter opp emnetittelen og posten slik at spørsmålene gir mening. Jeg, og sikkert mange med meg, nekter å svare på spørsmål og problemstillinger som ikke er formulert rett. Mener du det er en skrivefeil et sted som er avgjørende for hvordan problemstillingen tolkes så rapportér tråden eller send TS en PM. Du velger selvfølgelig selv hvilke emner du vil svare på, men jeg håper trivielle skrivefeil ikke er det som står mellom et svar eller ikke Videre diskusjon om dette kan tas på PM. Tråden lar vi nå fortsette on topic Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Camstudio ser ut til og fungere greit:) Har lagd en filmsnutt, men sliter litt med og legge den ut på youtube. avi. filen som camstudio lagde har en lås på seg? Hvordan gjør dere dette? Antageleg bruker du ein codec som Youtube ikkje støtter. Du kan prøve med H.264, som du kan få tilgang til via ffdshow Tryout. Sjå nest siste innlegg, frå nickthegeek, i denne tråden:http://camstudio.org/forum/comments.php?DiscussionID=251 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå