aip Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 ok, jeg hadde skrevet 52 istedet for 32, så nå gikk det. Når jeg skrev inn dette fikk jeg spm: Overwrite atapi.sys? yes, no all? hva skal jeg skrive da? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Du må skrive copy, og det skal være mellomrom mellom copy og '1.setning' og mellomrom mellom '1. og 2.setning' Lenke til kommentar
aip Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 joda, fant ut av det til slutt, men skal jeg svare ja, nei eller all? Lenke til kommentar
aip Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 ingen som vet om jeg skal svare ja, nei eller all når jeg har skrevet inn disse setningene? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Beklager sein respons. Ferietid... Du skal si ja. Kjør combofix igjen etter at du har restartet pc'n. Lenke til kommentar
aip Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 skjønner godt det er ferietid, er bare glad noen orker å bruke tid og krefter på å hjelpe meg her er logg nr 5 logg5.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hm... Hent Systemlook, kjør programmet og kopier inn følgende, post loggen: :filefind acpi.sys acpiec.sys iastor.sys atapi.sys Lenke til kommentar
aip Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Trykka på look, og regner med du ville se loggen, så here goes: SystemLookblogg1.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Du er fortsatt infisert og vi nærmer oss en reinstallering hvis ikke de neste punktene fungerer tilfredsstillende: 1. Se om du får kjørt Dr.Web (se innlegg 2 fra snippsat) 2. Hvis pkt 1 ikke fungerer: Kjør en onlineskann, eks. F-Secure Gi tilbakemelding, helst i form av en logg fra en av punktene over. Lenke til kommentar
aip Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Har nå kjørt DrWeb i sikkerhetmodus. kjørte først en express scan, deretter fjernet jeg haken ved heurestic analyse, og under actions satte jeg alle punkter under malware til endre (har norsk versjon, så var ikke noe rename, håper endre ble det samme...) deretter kjørte jeg scan nr 2. Har visst ikke tillatelse til å laste opp excel men vedlagt er bilde av rapportene (begge var like) Skal kjøre cf nå. Lenke til kommentar
aip Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 ingen som vet hva jeg skal gjøre nå ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå