Sealine Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg skal snart kjøpe meg ny pc, og jeg har bestemt meg for alt utenom kabinett. Vel, skal jeg går for et Chieftec Matrix medium tower Kabinett m/360W, elr skal jeg gå for et mere avansert som feks: thermaltake miditower aluminium eller et colorcase air black? isåfall, hvilket av dem? Lenke til kommentar
Smal Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 kjøp en stor lian li... den kan du ha resten av livet... bytta fra lianli til colorcase silver air... knakk en masse plastbiter når jeg skulle ta det fra hverandre skikkelig drittkabinett..... lianli derimot er alt i aluminium.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg stemmer for Thermaltake Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Ja uten tvil Thermaltake Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 http://www.hardware.no/tester/kabinett/com...926/index5.html Compucase har flere interessante modeller med 120mm vifter hvis det skulle være av interesse. Surf innom www.microplex.com og sjekk. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg syns denne cabben med disse spesene ser rå ut jeg: CASE SPECIFICATIONS: *Aluminum PC-Case *Backlight display in front with clock, temprature. *Door for the 5.25" bays is opened by pushing a button (motor contolled). *Motherboard: ATX,Micro ATX *2xUSB, audio and mic in front *Audio output power: 6Wx2 (satellite speaker), 13W x 1(subwoofer) *Audio controls: VOL/BASS/MUTE *Time, date and week display *HDD and CPU fan status display *Temperature display Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Dette Sumbeam kabinettet er rått da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå