Gå til innhold

Hvilke er de neste stormobilene?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er på utkikk etter en ny toppmobil. Sammen med faktumet at jeg liker å være førstemann i gaten, fører det til at jeg ikke går for f.eks. Desire - som har blitt en megasuksess. Med mobiltelefoner kommer det hele tiden noe nytt og bedre, og tanken om å kjøpe en mobil i juli som jeg kunne kjøpt allerede i april, synes jeg er litt irriterende :p

Så, jeg lurer egentlig hvilke mobiler jeg kan vente på og vurdere som min neste mobil. Mobilen skal være "the one" som både Desire og Xperiaen er, og det første som slår meg er jo iPhone 4. Den er hyperaktuell. Mobilfolks: Hvilke andre toppmobiler er det som er på vei fremover? Vi kan se utover høsten også - for jeg kan godt vente på godmobilen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat NÅ er det Samsung Galaxy S som er det store, hyppe og absolutt nye på mobilmarkedet. Den har det meste, men tviler på den blir en "folkemobil" som Desire, så vil du ha noe ingen andre har, så er denne midt i blinken. Prisen er vel i toppsjiktet på ca. 5000,-

Når det gjelder kommende mobiler har jeg ikke så god oversikt, men der får noen komme med gode innspill. Lykke til med mobilkjøp :)

Lenke til kommentar

Motorola kommer med en snasen mobil om ikke så lenge, riktignok i usa forløbig. men kommer sikkert en europeisk versjon kort tid etter. slik det gjorde med droid/milestone

http://www.engadget....roid-x-preview/

Ellers har htc nettop kommet med EVO 4g, samme greiene her som med den motorolaen, kun i usa forløbig

http://www.engadget....-evo-4g-review/

Jeg vurderer å bytte ut min xperia x10 med motorolaen når den kommer. Med mindre folkene hos xda-developers får til root snart så jeg kan få android 2.2 på x10 innen rimelig tid

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...