nexus555 Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 For en stund tilbake, prøvde jeg vanlig hårvoks på øyenbrynene. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, men det ble veldig sterkt for øyenbrynene pga vi har veldig tynn hud der. Er det noen som vet om det finnes voks som er spesielt egnet for øyenbryn? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=338394 ALDRI voks bryn vennen, det fører til slapp hud, og etterhvert rynker. Det er unødvendig. Finn heller noen som bruker trå. Østen brukes trå til hårfjerning, kjenner ikke smerte. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Det er ikke sånn voks. Voks til å legge brynene i fassong. Vil ikke nappe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Ja, du får kjøp det på diverse kosmetikkbutikker. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Har du noen tips til en type? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Det er ikke sånn voks. Voks til å legge brynene i fassong. Vil ikke nappe. Får du ikke "busher" da? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Mener du voks/gel for å holde hårene på plass? I så fall er det mange steder de selger dette. Ser ut som en mascaratube, bare med gjennomsiktig gel inni. http://www.feelunique.com/p/Tweezerman-Brow-Mousse Hørt om folk som bare sprayer litt hårspray på fingeren og bruker det også altså. Men er de superlange så kanskje det beste er å bare klippe dem litt? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 De er verken lange eller tykke. Helst perfekte synes jeg.... Men jeg synes de ser enda bedre ut når jeg legger dem ned med gel/voks. Er det noe farge i den moussen, snublefot? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Ingen farge. Men finnes produkter med farge i også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå