Airborne Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei. Jeg trenger forslag til ett OK lydanlegg, 5.1 helst. Der jeg kan ha PC inn, TV inn og PS3 inn i samme systemet. Gjerne fiber/digital kabel fra PC og PS3 til lydsystem. Mellom TV og lydsystem har jeg kun mulighet for vanlig analog RCA rød/hvit Dette er til en liten stue, så store greier har jeg ikke plass til. Pris må ikke gå for nære 10 000. Skal jo begynne å spare til disse 3D skjermene også. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Med lydsystem mener du surroundforsterker og høyttalere ? De fleste alt-i-ett-systemene har meget begrenset med innganger, kansje bare en eller to. Så en dedikert surroundforsterker og en høytalerpakke er å foretrekke, også lydmessig. Hvor store høyttalere kan og vill du ha ? Blir dette for stort ?: Dynavoice F-6 EX 5.0-pakke Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hvis det er bare høytalere går det sikkert bra. Hvordan er montering på vegg muligheten for de høye høytalerne? Har begrenset med plass på gulv. Trenger vell fortsatt en forsterker som kan ta inn digital kabel fra pc, digital kabel fra PS3 og analog fra tv? Alternativet er jo å kjøre hdmi for ps3. Duger http://www.surround.no/product/492538/Yamaha-RX-V465-Black.html den til dette ? Endret 19. juni 2010 av Airborne Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det er en høyttalerpakke jeg linker til. Du bør kansje ha noen mindre høyttalere da de største i pakken (fronthøyttalerne F-6) er gulvstående. De andre kan henges på veggen med egnende veggfester. Pakke med mindre høyttalere som kan henges på veggen pluss subwoofer: Dynavoice SC-5 EX m/ XTZ 99 W10.16. Da har du 4220 kr igjenn til å kjøpe forsterker. F.eks Onkyo TX-SR607. Yamaha RX-V465 duger også. 4 HDMI-innganger og 2 coax s/pdif og to toslink (optisk) digitale innganger. Lenke til kommentar
larriss Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 nå er ikke jeg noe expert men kan jo hende denne pakka fra elkjop er noe Onkyo hjemmekino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå