Y Light Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei Ja vel, som tittelen sier er dette en tråd hvor man kan poste egenproduserte/redigerte animebilder, det vil si bilder fra animer man har tuklet med selv. Har dere laget noe helt nytt er det bare å legge det inn. Kan godt hende det er en lignende tråd et sted, kanskje jeg bare suger til å lete. Kult om dere legger til litt info også, som hvorfor dere lagde bildet akkurat sånn og hvilke animer du har brukt. Da starter jeg bare: Et simpelt bilde med figurer fra fire forskjellige animer, elendig redigert, men jeg lagde det ihvertfall selv Enkelt og greit, av alle animene jeg har sett har jeg likt disse figurene best. Ja, alle er "hovedpersoner" men det gjør dem bare enda kulere ikke sant? Øverst til venstre: Ichigo Kurosaki, Bleach. Øverst til høyre: Light Yagami, Death Note. (Profilnavn og avatar ) Nederst til venstre: Monkey D. Luffy, One Piece. Nederst til høyre: Keitaro Urashima, Love Hina. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Har laget en del opp igjennom tidene. En liten mosaikk bakgrunn med kalde farger. Fanget atmosfæren til tidenes kanskje sterkeste øyeblikk innenfor anime. Litt svart-hvit kunst. Et par lags signatur i litt forvokst størrelse. Lenge siden jeg har holdt på med sånt egentlig. =/ Nagisa sitt vennlige vesen må nesten også få litt oppmerksomhet, selv om jeg ikke har redigert så mye på bildet. Var et jeg brukte som eksempel på at enkle inngrep også kan gi et vakkert bilde. To bilder jeg bidrog litt på, men som jeg egentlig ikke kan ta æren for selv. Shizuo fra Durarara!! og Kazehaya x Sawako fra Kimi ni Todoke. Endret 19. juni 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Y Light Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Kule bilder! Hvilken anime er det andre bildet fra? Har ikke noe å se på for øyeblikket. Det første var spesielt awesome, potensielt bakgrunnsbilde Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det andre bildet er fra "slice of life" serien Clannad (min anmeldelse). Advarer mot at du gjerne vil oppleve en emosjonell ubalanse ulikt noe annet dersom du først velger å se den. Lenke til kommentar
Y Light Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har sett en del lignende i det siste, så jeg har kanskje blitt vant til sånne animer, hvis den er sånn som jeg tror den er. :!: Men uansett, da har jeg noe å se på en stund fremover. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Å, det får vi nå se på. Key som har laget serien er helt ulikt noe annet, og en direkte konkurrent til Shaft om å være den beste produsenten av denne typen serier. Om du har sett diverse ecchi, tror jeg dette vil bli en overveldende overraskelse også for deg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Holder på en del i PS, men er en stund siden jeg lagde noe nytt. Så her er noen jeg har lagd: Får vel få lagd noe nytt snart. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Hater og elsker det når jeg ser andre som er så mye flinkere enn meg selv. Bra lighting og flow, samt dybde opp i mot et klart focal point. Jeg sliter fortsatt litt med å få alt til å stemme overens uten bruk av tutorials. Men kan ikke si jeg har gjort store innsatsen for å bli god heller da. Endret 21. juni 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Farger, flow o.l. kommer naturlig til meg av en eller annen grunn. Men har ikke talent til verken og tegne eller male. Men effekter, det har jeg litt peiling på. Spesielt glad i Air bildet, elsker flowen jeg fikk til på den. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Lagde mens jeg enda var ok: Ikke sjansj til å lage noe mer nå (år siden sist). Endret 22. juni 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Farger, flow o.l. kommer naturlig til meg av en eller annen grunn. Men har ikke talent til verken og tegne eller male. Men effekter, det har jeg litt peiling på. Spesielt glad i Air bildet, elsker flowen jeg fikk til på den. Ja, jeg likte effektene i signatur 2 best, og stemningen i 3. Et lite banner for Angel Beats. Hovedsaklig for å teste ut nye fonter, ettersom det faktisk er veldig vanskelig! D= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå