Gå til innhold

Blindern Studenterhjem

Anbefalte innlegg

Er det noen som bor på Blindern Studenterhjem her på forumet? Eller folk som har søkt plass, og fått plass, eller ikke fått plass? Det er jo tross alt 220 studenter som bor der. Selv flytter jeg dit 15. August. Har i grunn aldri funnet noen omtale av boforhold og miljøet generelt på Blindern Studenterhjem skrevet av nåværende beboere. Og ingen facebook-gruppe. Virker merkelig fraværende på internett. Tenkte dette i så fall kunne være en diskusjonstråd om studenterhjemmet. Åssen er miljøet der? Romstandarden?

EDIT: Ok, så tok jeg feil. Var jo en stor facebook-gruppe som jeg av en aller annen årsak ikke har sett før nå. Anyways..

Endret av EchoMaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som bor på Blindern Studenterhjem her på forumet? Eller folk som har søkt plass, og fått plass, eller ikke fått plass? Det er jo tross alt 220 studenter som bor der. Selv flytter jeg dit 15. August. Har i grunn aldri funnet noen omtale av boforhold og miljøet generelt på Blindern Studenterhjem skrevet av nåværende beboere. Og ingen facebook-gruppe. Virker merkelig fraværende på internett. Tenkte dette i så fall kunne være en diskusjonstråd om studenterhjemmet. Åssen er miljøet der? Romstandarden?

EDIT: Ok, så tok jeg feil. Var jo en stor facebook-gruppe som jeg av en aller annen årsak ikke har sett før nå. Anyways..

Jeg flytter også inn 15. aug. Har hatt en bror som har bodd der tidligere, og jeg har vært på besøk mange ganger. Knallbra miljø, og et veldig moro sted å bo.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg flytter også inn 15. aug. Har hatt en bror som har bodd der tidligere, og jeg har vært på besøk mange ganger. Knallbra miljø, og et veldig moro sted å bo.

Godt å høre. Da sees vi vel den 15. ;)

Obergeru, hva mener du?

Lenke til kommentar

Obergeru, hva mener du?

Jeg mener at det sosiale miljøet der er kanskje litt _for bra_ (det er jo både positivt og negativt). Så det blir som en forlenget russetid, bortsett fra at alle bor sammen, og spiser sammen og er en happy family.

Så det er veldig mange som fester mer enn de studerer ;) (som en folkehøgskole).

Men det er mange år siden jeg var student, så vet ikke om det er sånn lenger.

Har hørt at det er ukesoppgaver på Blindern nå, så det er kanskje litt anderledes..

Endret av obergeru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...