hwknut Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg har tenkt å kjøpe linux man..... fra linuxbutikken.no men hvilken skal jeg kjøpe? Standard edition eller bulk? Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Dersom du har råd vil jeg anbefale Standard edition, denne kommer i fin eske og har bra manualer. Glemte nesten å si at du i tillegg støtter en god sak. Lenke til kommentar
nander Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Er det noen som vet litt om fordelen ved disse to alternativene? Fordel med membership på deres sider http://www.mandrakelinux.com/en/club/ : - full tilgang til kommersiell software - direkte support til Mandrake - tilgang til database i et år - koster 60 Euro / år (ca. 420 kr.) Fordel med Standard edition på Linuxbutikken.no - får manual - support i 30 dager - slipper å laste ned 3 ISO’er - Koster 600 kr. Er dette riktig? Er det noen andre fordeler ved den ene, kontra det andre alternativet? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Manualene til Mandrake er tilgjengelig elektronisk, så du kan alltids dytte dem ut på en printer. Jeg synes ikke de er spesielt gode, men hvis man er helt fersk kan det sikkert være greit å ha. Å betale penger for linux-distribusjoner blir nesten som å gi til veldedighet. Mandrake får mer penger om du melder deg inn i klubben deres. Slik sett er det bedre enn å gi penger til linuxbutikken. Lenke til kommentar
nander Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Med tanke på at manualene man kan få med ikke er noe særlig... og det er mye snakk om TFM her på forumet... er det noen som vet om en GOD FM for Mandrake? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg vet bare om gode bøker til FreeBSD og Debian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå