-Tommy Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Heihei, Har fått i oppdrag å kjøpe ny telefon til bestemor men siden dette ikke er helt den type telefon jeg pleier å se på trenger jeg litt hjelp her. Er ikke så veldig mange krav bortsett fra at den må han en lettlest skjerm, store knapper OG kamera. Har sett på doro telefonene men alle mangler kamera så da forsvant de fra listen. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Kan anbefale telefonene til Doro Min bestefar har en Doro-klapptelefon og er kjempe fornøyd sier han EDIT: Kom på at de ikke har kamera..... Endret 19. juni 2010 av Slettet-8rOh9Y6a Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Jepp, de har ikke kamera noe som er ganske viktig siden det er akkurat dette som er grunnen til at hun ønsker ny. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Lurte min bestemor til å prøve Touchskjerm Nokia 5800 hun ble positivt overasket over de store "knappene" vibreringsfeedback og DIGER skjerm som kalte det, hun gikk til elkøp neste dag, uten min viten, å kjøpte seg en samsung corby for den var svart og gul .Verd å prøve Edit: litt sånn der Endret 21. juni 2010 av Panzerhansa Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Hmm, var kanskje ikke så dum den der. Har faktisk en 5800 liggende å slenge i skapet så kanskje jeg får vise den til hun da Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 EDIT: Kom på at de ikke har kamera..... ...men her er det vel snakk om en bestemor med kamera som skal ha en enkel telefon ? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hmm, var kanskje ikke så dum den der. Har faktisk en 5800 liggende å slenge i skapet så kanskje jeg får vise den til hun da fortell hvordan det gikk da, når du har vist den til henne. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Jepp, det kan jeg gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå