aip Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har hatt problemer med nettet i noen mndr, men brukt ledning de siste mnd. I det siste har nettet vært litt tregt, men fungert. Idag og igår begynte det å bli veldig tregt, i tillegg til at etter ca 10min på nett klikker hele maskina, og ctrl+alt+del hjelper ikke, ingenting hjelper, så da må jeg bare tvangsavslutte. Dette har skjedd ca 10 ganger idag og noen ganger i går. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Av og til blir det sånn: Lenke til kommentar
aip Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Ser ikke ut som jeg får til å laste opp bilde akkurat nå, men det kommer avogtil opp ca 15-20 nettverks-ikoner fra høyre og mot midten av oppgavelinja. (Såne små pc-skjermer..) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har du sjekket for virus? Beskrivelsen din passer med virusangrep. Lenke til kommentar
aip Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Har ikke sjekket for virus nei, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har ikke sjekket for virus nei, hvordan gjør jeg det? Bruk et antivirusprogram. Siden du må spørre om dette regner jeg med at du ikke har antivirusprogram på PCen. Det er forøvrigt egen del i forumet som håndterer slike ting og gir deg infor om hva du må gjøre. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Du har hatt innlegg i den tråden tidligere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1185505&st=0&p=14894799&fromsearch=1entry14894799 Lenke til kommentar
aip Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 ja, ok, men det var et litt annet problem med min fars pc, mens dette er med min helt nye pc, som jeg tror har trojanske hester, men går inn på pc forum og legger ut logger fra scanning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå