Benjamin Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg er absolutt klar over at en del varianter av DRM gjør det problematisk å spille piratkopierte spill. I det siste så er det Ubisoft som har kommet med ganske håpløse løsninger når det gjelder nettopp dette. Derfor ville jeg ikke sett noe problem som helst med å laste ned piratkopiert versjon til å spille med hvis man har betalt i tillegg, men det blir nesten litt dumt å spille en ulovlig versjon når man har kjøpt lovlig. Så for meg må man gjerne spille Assassin's Creed 2 og lignende ulovlig uten å kjøpe. Så kanskje Ubisoft etter hvert skjønner at dette er et system som ikke funker. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Nå må jeg innrømme at jeg har ikke prøvd selv, men DiRT 2 har vel et system som gjør at du må kjøpe spillet for å komme deg inn på nettet og ta i bruk alle funksjoner som finnes der. Men, det krever ikke at du er online for å spille singleplayer offline. Steam-spill funker også gjerne på samme måte. Ingen av disse krever at du er online, eller har beskyttelse som gjør det til en ulempe å skaffe spillet lovlig til tross for at man ikke har planer om å spille online. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hadde ikke lyst. Så du argumenterer kun for å tilfredstille din egen fantasi om å alltid ha rett da eller? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Hadde ikke lyst. Så du argumenterer kun for å tilfredstille din egen fantasi om å alltid ha rett da eller? Jeg har ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå