Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tegn på at en gutt er jomfru?

Gjest jente18

Anbefalte innlegg

Gjest jente18

Heeey :)

Det er kanskje ikke lett og svar på, for kanskje det er veldig individuelt. Eller... ikke vet jeg! Derfor jeg må spørre :p

Jeg hadde sex for første gang for en måned siden :new_woot: Det gikk kjempe bra, var ikke planlagt og skjedde sammen med en kompis :p

Uansett! Jeg trodde at han hadde hatt sex før men ble plutselig litt usikker.. For vi var begge litt klumsete (men sånn er det vel alltid første gang to personer har sex sammen?), men spesielt han når jeg tenker etter. Som at han ikke traff hullet men fortsatte for det om.

Er det noen tegn som kan peke til at en gutt er jomfru?

Jeg har spurt en gang hvor mange han har hatt sex med, men han bare tullet det vekk. Jeg skal spøre igjen, men lurte på om noen her hadde noen bra svar først :)

Hilsen Jente18

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, han trenger da ikke å være jomfru fordi han ikke treffer hullet , noen jenter er såpass trange nedentill at det kan ta en del forsøk selv om hun er villig , våt og mer enn klar for å penetreres. Snakker av erfaring.

Tegn på at en gutt er jomfru :

*Veldig nervøs.

*Prematur utløsning.

*Prestasjonsangst.

*Stappern i anus.

Hver en for seg trenger faktisk ikke å bety at han faktisk er jomfru , kan jo være at han tror det er greit med analsex om du ikke sier ifra, men det kan være tegn på at han kanskje er det.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Aldri skjønt hele "premature ejaculation" greien. Kanskje det bare ikke er noe som tenner meg så voldsomt lenger? dontgetit.gif Folk har jo så mange (kjedelige) grenser for tiden, selv i 2010.

Eneste jeg kan bidra med her er stort sett det samme over der. Lite stillingsskifte f.eks?

Lenke til kommentar

Nei, det behøver ikke å bety det. Jeg bommer også med nye jenter, alle er forskjellige og du vet ikke helt hvor du skal inn hver gang, sånn er livet.

Anatomien er forskjellig fra jente til jente, men å bomme skal vel godt gjøres?

Lenke til kommentar

Kommer an på hva du legger i å bomme, jeg snakker ikke om å putte penisen i øyet hennes. Men at jeg kommer bittelitt for langt opp, eller til siden på første forsøk, ja, det skjer faktisk.

Sånt skjer jo, men i rumpa? Det er å bomme.

Lenke til kommentar
Gjest jente18

Takk for svar :)

Har spurt nå og jeg var ikke hans første, det var det jeg trodde :)

Så han var vel kanskje bare litt nervøs da eller sånn som Frohman sier for av og til traff han rett på "kanten" og skled ut istedet for inn (if you know what I mean) ;)

Jente18

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...