Gå til innhold

Hva burde oppleves og kjøpes i USA?

Anbefalte innlegg

Hoi!

I natt / morgen tidlig drar jeg over dammen, destinasjon NY.

Har aldri vært i Junaiten før så er litt små spent, planen er og være 2 dager i NY også flyr vi videre til Miami, er det noen dager, leier en bil også kjører litt langs kysten og oppover i Florida, totalt er vi borte i 2 uker.

Men trenger noen tips fra erfarne turister, hva burde oppleves? og hva burde kjøpes med?

Regner med vi titter litt på de "standard" turist attraksjonene, slik som Empire state, ground zero, Central park osv.

har lest litt om folk som har tatt en helikopter sightseeing over byen, er det noe man burde prøve og få til? eller er det bare masse kø og lite for penga?

og hva ligger prisene på der nede? burde jeg utsette mye av shoppingen til jeg er i Orlando, elr er det ikke sånn altfor stor forskjell?

på forhånd takk.

- haelas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper du i alle fall har registrert deg på ESTA, ellers kommer du ikke inn på flyet.

Har aldri tatt helikopter i New York, men det er nylig lagt restriksjoner på flygningene slik at de ikke fly så mye over øya. Ground Zero er ikke stort å se.

Ellers så anbefales søkefunksjonen her som ville funnet mange tråder om New york og Florida:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1221159

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...