Gå til innhold

Finnes det noen bærbare med pent design?


Anbefalte innlegg

Jeg setter det litt på spissen, men alltid når jeg stikker innom noen pcbutikker, elkjøp/lefdal eller titter på nettet så flommer markedet over av stygge, klumpete, og jalla design, gjerne med sølvfarget plastik som skal gi følelsen av luksus.

 

Hvorfor tenker ingen av produsentene på å bygge pcer som ser pene ut? Bærbare pcer tar man gjerne med seg rundt omkring, man har dem liggende på stuebordet og andre synlige steder. Da betyr design en god del.

 

Powerbook havner selvfølelig ikke innen denne gruppen. To gode grunner. Hovedgrunnen, det er ikke en pc, men en mac, men også det at den har lekkert design. Den oser av luksus, fra ende til annen.

 

Jeg er ikke Mac sympatisør (PC er best synes jeg), men når man ser på design så ligger Mac flere lysår foran de fleste bærbare pcer.

 

PC brukere ønsker også design :yes:

 

Hører gjerne noen flere meninger fra dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PC brukere ønsker også design :yes:

Det har du sikkert rett i, men det har dessverre vist seg at de fleste ikke har vært spesielt villige til å betale for det. Det er faktisk slik at det faktisk ikke er gratis å utvikle god design. Pris vs. ytelse har alltid vært førsteprioritet blant den store hopen pc-pc-brukere.

 

Mange produsenter har derfor forsøkt å kutte kostnadene til beinet i håp om å vinne markedsandeler og slikt blir det jo ikke lekker design av.

 

Nå har vel forøvrig IBM en Porche-designet bærbar ute som ser ganske så lekker ut...

Lenke til kommentar

Enig med "It's me" design blir lagt for lite vekt på hos produsentene!

 

Jeg vil også ha design! Dessuten vekker desing følelser. Og folk HANDLER veldig ofte på følelser!

 

Og god design behøver ikke koste skjorta. Men enig til at det må mer til enn no spray lakk! Skulle gjerne hatt enn knall blå bærbar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...